WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„National Geographic” liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych w 2016 roku, tylko „Podróże” na plusie

Pisma plotkarskie w czołówce sprzedaży tygodników w 2016 roku (top 50)

2017-03-18 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Zdecydowanie najwyższą sprzedaż wśród wszystkich tygodników wydawanych w Polsce notują pisma yellow, które zdominowały czołówkę zestawienia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pisma plotkarskie w czołówce sprzedaży tygodników w 2016 roku (top 50)

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w 2016 roku wyniosła 753 092 egz. W porównaniu do 2015 roku była ona niższa o 5,35 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się w skali roku o 3,01 proc. do poziomu 538 657 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął kolejny tygodnik Bauera - „Twoje Imperium”, który awansował z miejsca czwartego. W analizowanym okresie średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła o 3,34 proc. do poziomu 321 209 egz.

Na kolejną lokatę spadł inny magazyn wydawany przez Bauera - „To & Owo”. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 311 186 egz., po spadku o 7,31 proc.

W czołowej piątce znalazł się jeszcze „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował stratę o 4,11 proc. do 280 571 egz.

Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo sześć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (są to wszystkie tygodniki z tego segmentu dostępne na rynku). Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: mk

Wiecej informacji: pisma plotkarskie, sprzedaż tygodników, tygodnik, zkdp

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia