WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Zabawy i Marzenia z Barbie” z największym wzrostem

Gorący temat

Krystyna Pawłowicz pyta przewodniczącego KRRiT o koncesję dla Radia Wnet. „Czy polskie stacje są w Pana niełasce?”

3

Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” na podium (top 118 tytułów)

2018-01-28 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko - na trzecim miejscu - uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” na podium (top 118 tytułów)

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2017 roku wyniosła 310 545 egz. W porównaniu do październiku 2016 roku zmniejszyła się ona o 3,48 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego magazynu uplasował się na poziomie 252 336 egz., po spadku o 10,33 proc.

Podium uzupełnia pierwszy magazyn luksusowy dla pań -„Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 234 499 egz., po spadku o 2,37 proc.

Na czwarte miejsce spadły z kolei „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 25,72 proc. do 189 086 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Ponadto w top 10 znalazły się dwa miesięczniki kulinarne, jeden tytuł luksusowy i jedno pismo yellow.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Kobieta i Życie, miesięcznik, miesięcznik poradnikowy, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia