Pisma wnętrzarskie: liderem “Cztery Kąty”, zyskuje “Weranda”

Pierwsze sześć miesięcy br. przyniosło spadki sprzedaży wśród tytułów znajdujących się na podium rankingu pism wnętrzarskich. Tym samym pozostałe pisma, w tym lider wzrostu „Weranda” zbliżyły się do czołówki.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych ZKDP opracowanych przez Wirtualnemedia.pl liderem pozostają w dalszym ciągu „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem spadła jednak o 12,6 proc. i wyniosła 81 453 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator) z wynikiem na poziomie 43 223 egz. (spadek o 12,8 proc.). Na trzecim znalazło się  „M jak Mieszkanie” (Murator), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 41 954 egz. (największa strata w zestawieniu, w dół o 21,3 proc.).

Zyskały natomiast pozostałe tytuły z „Werandą” (Te-Jot) na czele, która poprawiła swój wynik o 12 proc. i ostatecznie osiągnęła średnią sprzedaż na poziomie 27 298 egz., co dało jej miejsce czwarte.

  W samym czerwcu br. sytuacja wyglądała podobnie, z tym, że tutaj to lider zestawienia - „Cztery Kąty” -  zanotował największą, bo aż 24,1 proc. stratę. Swój wynik znacząco (o 31,2 proc.) poprawił zajmujący ostatnią lokatę „Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż wyniosła 14 571 egz.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana