PiszMów Dobowy - nowa oferta i kampania 36.6 (wideo)

W 36.6 pojawia się oferta PiszMów Dobowy. Wspiera ją kampania reklamowa oparta na wizerunku specyficznego superbohatera.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach oferty PiszMów Dobowy użytkownik 36.6 określonego dnia płaci tylko za pierwszą wykonaną rozmowę i wysłaną wiadomość w obrębie tej sieci – odpowiednio 29 gr i 9 gr. Kolejne połączenia i SMS-y w 36.6 są bezpłatne. Natomiast za minutę rozmowy do Plusa Ery, Orange i na numery stacjonarne płaci się 29 gr, a za SMS-a do tych sieci – 15 gr.

Symbolem tej oferty, występującym we wspierającej ją kampanii reklamowej, jest PiszMów Dobowy. To kolejny specyficzny superbohater reklamujący 36.6 – w drugiej połowie ubiegłego roku w kampaniach tej taryfy występował TurboDymoMan (więcej na ten temat), którego na początku bieżącego roku zastąpił SuperEs (więcej na ten temat). Natomiast ostatnio 36.6 reklamowały siostry Bezendu (więcej na ten temat).

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne Polsatu, TV4, TVN7, kanały Ad Young z oferty At Media, kanały z pakietu Discovery, Animal Planet) oraz internecie (banery w serwisach onet.pl, interia.pl, ipla.tv i komunikatorze Gadu-Gadu; advergaming na poszkole.pl i gry.pl; banery, double billboardy, pre rolle na video.google.pl i youtube.pl). Obecną kampanię 36.6 – podobnie jak poprzednie – przygotowały agencja reklamowa 303 (kreacja) i dom mediowy Media Direction (planowanie i zakup mediów).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]