SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Twoja Wielka Przemiana" hasłem kampanii piwa prebiotycznego Iguana 0%

Browar Piotrków rozpoczyna kampanię reklamową nowego produktu - piwa prebiotycznego Iguana 0%. W jednej butelce, obok eko chmielu, jest komplet 20 aminokwasów, błonnik, a także wyciąg z morwy białej. Kampania wprowadzająca produkt na rynek realizowana jest pod hasłem "Twoja Wielka Przemiana". Za jej kreację i produkcję odpowiada Demo Effective Launching.

Producent piwa Iguana twierdzi, że napój przyspiesza przemianę materii.

- Ze względu na swój skład i właściwości regeneracyjne, piwo skierowane jest do osób aktywnych, dbających o swoją kondycję i wygląd, jak również miłośników najwyższej jakości piw bezalkoholowych. Sprawdza się po każdym wysiłku fizycznym jak i wymagającej pracy intelektualnej – mówi Ireneusz Turski, marketing manager w DRINK ID, firmie, która jest właścicielem Browaru Piotrków (producent produktu).

- Otwieramy zupełnie nowy rozdział, tworzymy nową kategorię piwa - piwo prebiotyczne 0% - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo.

Iguana bohaterem marki piwa prebiotycznego

Brand hero kampanii jest autentyczna iguana, która dobrze odnalazła się w "chmielowej dżungli" - na potrzeby planu filmowego stworzonej z udziałem realnych dekoracji oraz rozwiązań 3D. Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach TV, klubach fitness i w Internecie, w tym serwisach VOD.

Kampania będzie także obecna w mediach społecznościowych, kanale mobile, na witrynach internetowych. Spot radiowy usłyszymy w sieci RMF Maxxx, a w największych miastach pojawią się billboardy.   

Dodatkowym elementem kampanii jest konkurs "Akcja Regeneracja", promowany w internecie, na mobilnych nośnikach outdoorowych, a także poprzez degustacje prowadzone w miejscach uprawiania sportu przez warszawiaków.

Kampania mediowa potrwa do końca września. Za jej kreację i produkcję odpowiada Demo Effective Launching, planowanie i zakup mediów marketer powierzył PRO Media House.

Dołącz do dyskusji: "Twoja Wielka Przemiana" hasłem kampanii piwa prebiotycznego Iguana 0%

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Jako hodowca dodam ciekawostkę ze przedstawiony gad na spotach to nie legwan zielony (iguana) a agama błotna. Ktoś się słabo przygotował :)
7 4
odpowiedź
User
m
Ta recenzja piwa jest wyczerpująca informacyjnie: https://marcinkaminski.pl/piwo-iguana/
0 0
odpowiedź