- To partnerstwo o strategicznym znaczeniu dla marki Królewskie. Tak długa współpraca, będącą rzadkością w sportowym sponsoringu, świadczy o wzajemnym zaufaniu i zadowoleniu z dotychczasowych osiągnięć - podkreśla Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. - Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w projekcie budowy dużego klubu w stolicy, odnoszącego sukcesy w Polsce i za granicą. Chcemy być blisko naszych konsumentów i współuczestniczyć w najważniejszych dla nich wydarzeniach, świętować z nimi sukcesy, którymi żyje całe miasto - dodaje.
W ramach przedłużonej umowy logo Królewskiego nadal będzie widoczne na koszulkach piłkarzy Legii Warszawa - z tyłu, pod numerami. W ub.r. z okazji 100-lecia klubu jego herb znalazł się na puszkach Królewskiego.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piwo-krolewskie-grafiki-z-dzielnicami-warszawy-na-puszkach-i-w-reklamach ##

Głównym sponsorem Legii Warszawa od ponad trzech lat jest firma bukmacherska Fortuna, która pod koniec ub.r. przedłużyła umowę o trzy lata.











