SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach

PKN Orlen zaprosił agencje do składania odpowiedzi na RFI w związku z planowanym przetargiem na wybór agencji, które zajmą się obecnością firmy w mediach społecznościowych.

Orlen rozpoczął proces zapytania o informację (RFI) i zaprosił agencje do składania wstępnych propozycji w związku z planowanym nawiązaniem współpracy z agencjami, które na zlecenie spółki zajmą się realizacją długofalowej strategii obecności w mediach społecznościowych. Wybrane firmy (jedna bądź więcej) zajmą się m.in. prowadzeniem korporacyjnych profili społecznościowych, content managementem i monitoringiem social media.

PKN Orlen na podstawie otrzymanych informacji od agencji wybierze te, z którymi przystąpi do dalszych rozmów - już w ramach postępowania ofertowego.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. wsparcie w opracowaniu i realizacji długofalowej, kompleksowej obecności marki Orlen w mediach społecznościowych, prowadzenie projektów biznesowych i wizerunkowych firmy w mediach społecznościowych poprzez opracowywanie i realizację szczegółowych planów komunikacji, w tym systematyczne inicjowanie dyskusji i generowanie tematów, zjawisk sprzyjających budowaniu pozytywnego wydźwięku dla
prowadzonych działań.

Termin składania ofert mija 24 lutego.

Dołącz do dyskusji: PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jancio
Co za skandal. Powinni to sami prowadzić. Czy naprawdę z naszych podatków nie można zatrudnić specjalisty social media, żeby to ogarnął i trzeba angażować zewnętrzne firmy za gruby hajs?, które i tak będą akceptować kontent i treść u klienta. Totalny nonsens i marnowanie pieniędzy!
odpowiedź
User
please
po to zatrudnia się agencję żeby robiła to profesjonalnie i za to właśnie płaci się jej hajs. Nie wystarczy jeden specjalista musieliby zrobić minimum 3 etaty, wykupić dostęp do narzędzi, dodatkowo zatrudnić grafika i okazuje się że za tydzień byś pisał ... ILE WYDALI NA SOCIAL MEDIA 25 tyś. miesięcznie, mogli zatrudnić agencję i zapłacić jej połowę tego ...
odpowiedź