SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP: 300 tys. rachunków i 160 tys. klientów dzięki Szymonowi Majewskiemu

PKO BP informuje, że przez cztery miesiące trwania kampanii z Szymonem Majewskim pozyskał 160 tys. nowych klientów i 300 tys. rachunków. 85 proc. odbiorców tych reklam uważa, że zdecydowanie poprawiły one wizerunek banku.

Wśród klientów PKO BP pozyskanych w trakcie kampanii z udziałem Szymona Majewskiego najpopularniejsze jest Konto za Zero, które wybiera 60 proc. z nich. Przypomnijmy, że reklamy tego konta były emitowane od marca do maja, a Majewski występował w nich jako marketingowiec-koszykarz (zobacz ten spot), rzecznik prasowy (zobacz ten spot) i kobieta (zobacz). Natomiast Konto Pierwsze - skierowane do osób w wieku 13-18 lat - wybrało 24 proc. nowych klientów banku.

>>> Szymon Majewski w reklamach PKO BP: szaleństwo i spójność

PKO BP podkreśla - powołując się na wyniki badań TNS Pentor - że reklamy Konta za Zero z Majewskim zauważyło 90 proc. osób, które obejrzały je w bloku sześciu spotów z różnych branż. Natomiast reklamę kredytu hipotecznego, w której showman uczy dykcji (zobacz ten spot), zapamiętało prawie 100 proc. takich widzów. 85 proc. respondentów ocenia, że te reklamy poprawiły wizerunek banku.

Ponadto PKO BP informuje, że reklamy z Szymonem Majewskim osiągnęły jedne z najwyższych na rynku wskaźników zaangażowania uwagi widzów, które mierzy firma SMG/KRC w badaniu ATP. Dla tych spotów wyniki znacznie przewyższają średnią, osiągając poziom porównywalny jedynie z czterema reklamami w historii badania prowadzonego od kwietnia 2008 roku.

- Efekty kampanii z udziałem Szymona Majewskiego przerosły nasze oczekiwania. Spoty wstrzeliły się w upodobania Polaków i osiągają dużą oglądalność, a zdecydowana większość widzów czeka na kolejne - cieszy się Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu PKO BP. - Wizerunek banku w oczach naszych dotychczasowych i potencjalnych klientów konsekwentnie ulega zmianie na lepsze, a nowa oferta cieszy się dużym zainteresowaniem - podkreśla.

Dołącz do dyskusji: PKO BP: 300 tys. rachunków i 160 tys. klientów dzięki Szymonowi Majewskiemu

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
gratulacje!!!
odpowiedź
User
klientka
Ciekawe ilu z tych nowych klientów to osoby które zamknęły stare konto żeby otworzyć nowe za zero. Ja tak zrobiłam. Statystyki nie zawsze mówią prawdę:-)
odpowiedź
User
Autorytet Moralny
Jeżeli jest prawdą, że peowski wesołek skosił 3 bańki, to bank musi uzasadniać wszystko co nie jest złe skutkami tych reklam.
odpowiedź