PKO BP dalej z Value Media, Performance Media za Cube Group

Dom mediowy Value Media obronił obsługę internetowego budżetu reklamowego PKO Banku Polskiego. Natomiast działaniami SEM będzie się zajmować agencja Performance Media, która zastąpi Cube Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Value Media obronił internetowy budżet reklamowy PKO BP w przetargu, w którym kryteriami były strategia i warunki kosztowe. Dom mediowy pracuje dla banku od czerwca ub.r., a nową umowę podpisano na 12 miesięcy z opcją przedłużenia.

Poprzednio Value Media wywalczył i prowadził obsługę internetowego budżetu reklamowego PKO BP wspólnie z agencją Cube Group, która odpowiadała za działania SEM. Teraz obsługę banku z zakresie SEM będzie zajmować się agencja Performance Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"