SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP w nowej kampanii reklamuje Mini Ratki jako „Jej Wygodność Mini Ratka”

Pod hasłem „Jej Wygodność Mini Ratka” PKO Bank Polski zaczął nową kampanię pożyczki gotówkowej. Podkreśla w niej takie aspekty, jak szybkość i wygoda. Za realizację działań odpowiadają Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.

W poniedziałek rozpoczęła się nowa odsłona kampanii promującej pożyczkę gotówkową PKO Banku Polskiego Mini Ratka pod hasłem „Jej Wygodność Mini Ratka”. W reklamach bank zachęca: „Wejdź do królestwa Mini Ratki PKO Banku Polskiego, gdzie panuje szybkość i wygoda”.

Głównym przekazem prowadzonych działań jest szybkość i wygoda w dostępie do dodatkowych środków przy minimum formalności. O pożyczkę gotówkową do 24 tys. zł wraz z kredytowanymi kosztami, dostępną bez zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach - wystarczy dowód osobisty i wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy można wnioskować w placówkach banku, przez telefon lub internet. Środki przekazywane są do dyspozycji klienta nawet tego samego dnia.

Charakterystyczna dla reklam Mini Ratki dotychczasowa jasnowłosa, żartobliwa bohaterka przeszła przemianę. Obecna jest to charyzmatyczna, ciemnowłosa postać, w którą w najnowszej edycji kampanii wcieliła się Justyna Napiórkowska.

Głównym kanałem komunikacji reklamowej będzie internet wspierany przez kampanię radiową, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie. Kreacje przygotowała Agencja Warszawa, Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Kampania w mediach oraz ekspozycja materiałów reklamowych na BTL, siatkach i witrynach zaplanowana została do końca września br.

PKO BP dość regularnie promuje swoją ofertę pożyczkową - w maju działaniami pod hasłem „Mój bank działa na moje konto” reklamował pożyczki dla firm, miesiąc wcześniej z kolei wspierał kampania pożyczkę konsolidacyjną.

Dołącz do dyskusji: PKO BP w nowej kampanii reklamuje Mini Ratki jako „Jej Wygodność Mini Ratka”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl