SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną

Ruszył przetarg na obsługę PKO BP w zakresie marketinguinteraktywnego. W rywalizacji bierze udział kilka największych wPolsce agencji interaktywnych.

Rozpoczęty właśnie przetarg dotyczy obsługi w zakresiemarketingu interaktywnego nie tylko PKO Banku Polskiego, lecz takżeinnych podmiotów należących do Grupy Kapitałowej PKO BP.

-Wybranej agencji zostanie powierzone zarówno przygotowywaniekreacji do kampanii internetowych, jak i prowadzenie wszelkich formmarketingu interaktywnego, zakup mediów elektronicznych,projektowanie oraz budowa serwisów internetowych i interfejsówużytkownika w bankomatach - opisuje Marek Kłuciński,dyrektor departamentu strategii marketingowej w PKOBP.

Do pierwszego etapu przetargu zaproszono kilka największych wPolsce agencji interaktywnych, które mają przedłożyć swojeprezentacje i portfolia oraz zadeklarować chęć udziału w dalszejczęści postępowania. W kolejnym etapie postępowania firmy otrzymająmateriały SIWZ wraz z zadaniami przetargowymi. Ze zwycięską agencjąPKO BP przewiduje podpisanie trzyletniej umowy o współpracy.

Dołącz do dyskusji: PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl