PKO BP szuka interaktywnego domu mediowego

Ruszył przetarg na obsługę internetowego budżetu reklamowego PKO BP i jego grupy kapitałowej. Zlecenie obejmuje również performance marketing i SEM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

PKO BP opublikował już w mediach pierwsze ogłoszenia informujące o startującym przetargu na interaktywny dom mediowy, który będzie zajmował się dla banku i jego grupy kapitałowej zakupem i obsługą mediów w internecie. Zlecenie dotyczy też realizacji działań performance marketingowych oraz obsługi SEM.

Przyjmowanie ofert od firm zainteresowanych udziałem w przetargu potrwa do 20 września. Natomiast rozstrzygnięcie całego przetargu nastąpi do końca bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję