PKO BP szuka interaktywnego domu mediowego

Ruszył przetarg na obsługę internetowego budżetu reklamowego PKO BP i jego grupy kapitałowej. Zlecenie obejmuje również performance marketing i SEM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

PKO BP opublikował już w mediach pierwsze ogłoszenia informujące o startującym przetargu na interaktywny dom mediowy, który będzie zajmował się dla banku i jego grupy kapitałowej zakupem i obsługą mediów w internecie. Zlecenie dotyczy też realizacji działań performance marketingowych oraz obsługi SEM.

Przyjmowanie ofert od firm zainteresowanych udziałem w przetargu potrwa do 20 września. Natomiast rozstrzygnięcie całego przetargu nastąpi do końca bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej