W ramach promocji od początku marca Mini Ratka jest dostępna z oprocentowaniem wynoszącym 1 proc., prowizją w wysokości 9,99 proc. i ratami o stałej wysokości (na takich warunkach można pożyczyć na okres 6 miesięcy do 120 tys. zł, wraz z kredytowanymi kosztami). Oferta będzie obowiązywać do 16 kwietnia.
Reklamujący ją spot rozgrywa się w głowie dziecka, którego marzenia o wyposażeniu pokoju i gadżetach są spełniane przez rodziców. - Nową ofertę popularnej Mini Ratki PKO Bank Polski przygotował z myślą o klientach, którzy poszukują krótkoterminowego finansowania, szybkiej decyzji i minimum formalności. Jestem przekonana, że w okresie przedświątecznym ta formuła spotka się z zainteresowaniem klientów - komentuje Ewa Grabarczyk, dyrektor departamentu finansowania klientów indywidualnych w PKO BP.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane kanały tematyczne), internecie (m.in sieci afiliacyjne, narzędzia reklamowe Google’a, mailingi) oraz oddziałach PKO BP (plakaty, ulotki, witryny, siatki, maski bankomatowe, oczekiwacze).
Reklamy telewizyjne i BTL-owe przygotowała agencja DDB & Tribal, a reklamy internetowe - agencja OS3. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann i Value Media.











