SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pięć agencji w przetargu reklamowym PKP Intercity, obsługi broni PZL

Spółka PKP Intercity prowadzi zamknięty przetarg na obsługę reklamową. Zaprosiła do niego pięć agencji, ze zwycięską będzie pracować przez rok od podpisania umowy.

Article

Anna Zakrzewska, rzecznik prasowy PKP Intercity, potwierdziła informacje o prowadzonym przez firmę przetargu.

- Postępowanie ma charakter zamknięty, zgodnie z dobrymi praktykami wskazywanymi przez SAR. Jednocześnie liczba 5 agencji pozwoliła na zapewnienie konkurencyjności. Wybrana agencja zostanie zatrudniona na 12 miesięcy do przygotowywania komunikacji marketingowej, w tym reklam ATL - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Zakrzewska. Nie podała natomiast nazw zaproszonych do przetargu agencji ani terminu jego zakończenia.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że o obsługę przewoźnika walczą agencje: GPD, BBDO Warszawa, Publicis Poland, PZL i Ogilvy&Mather.

Poprzednio obsługą reklamową PKP Intercity zajmowała się agencja PZL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pięć agencji w przetargu reklamowym PKP Intercity, obsługi broni PZL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing