Na koniec I półrocza br. platforma nc+ miała 2,2 mln klientów post-paid, co oznacza, że w ciągu trzech miesięcy operator stracił 50 tys. abonentów. Natomiast od startu nc+ (ruszyła wiosną 2013 roku) platformie ubyło już 350 tys. klientów.
Z danych, które podał TVN, wynika jednak, że rośnie miesięczne ARPU nc+ z usług abonamentowych. W pierwszych trzech kwartałach br. wyniosło ono 68 zł, czyli o 4 proc. więcej niż rok wcześniej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platforma-nc-ma-mniej-abonentow-ale-wyzszy-zysk ##
Łączne przychody nc+ w okresie od stycznia do września br. wyniosły 1,606 mld zł, co oznacza spadek o 5 proc. Natomiast w tym czasie platforma wypracowała ok. 280 mln zł zysku EBITDA (zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją), czyli aż o 45 proc. więcej niż rok wcześniej.

Udział Grupy TVN w zysku nc+ osiągnął w pierwszych trzech kwartałach br. 26,5 mln zł. Natomiast rok wcześniej na konto TVN przypadało 7,3 mln zł straty operatora.
TVN ma 32 proc. akcji platformy nc+, która powstała w wyniku fuzji Cyfry+ i platformy n. Większościowym udziałowcem nc+ jest Canal+ Cyfrowy, który posiada 51 proc. akcji operatora. Reszta należy do Liberty Global, właściciela sieci kablowej UPC Polska.











