Płatne telewizje najchętniej oglądane przez Polaków, Polsat i TVN najpopularniejsze w internecie

Internauci nadal bardzo lubią telewizję oglądaną przez telewizory, a tylko połowa z nich ogląda dłuższe wideo w internecie. Nie klika się pomiędzy różnymi serwisami wideo tak, jak zmienia się kanały telewizyjne. Spośród stacji telewizyjnych najpopularniejsze internetowe platformy należą do Polsatu, TVN i TVP1 - wynika z badania IRCenter.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Najwięcej respondentów (72 proc.) zadeklarowało korzystanie w ciągu miesiąca z płatnej telewizji kablowej lub cyfrowej, nieco mniej użytkowników (68 proc.) ogląda treści oferowane przez darmowe serwisy wideo dostępne w sieci.

grafika

Wśród darmowych serwisów wideo w internecie najbardziej popularna jest platforma YouTube (korzysta z niej 51 proc. badanych). Połowa użytkowników płatnych telewizji kablowych to jednocześnie odbiorcy treści w bezpłatnych serwisach wideo.

grafika

Na szczycie listy kanałów telewizyjnych i serwisów, na których internauci oglądają materiały wideo znaleźli się nadawcy telewizyjni – Polsat, TVN oraz TVP1. Stawkę zamykają serwisy WP oraz Onetu.

grafika

Według badania konsumpcja treści wideo w internecie oraz oferty telewizyjnej jest mocno zróżnicowana ze względu na wiek użytkowników. Np. mężczyźni w wieku 16 – 24 lat oraz 35 – 44 lat najchętniej oglądają ogólnodostępną tradycyjną telewizję, z kolei kobiety w przedziale 65 – 75 są częstymi odbiorcami oferty płatnych telewizji kablowych i cyfrowych.

grafika

Badanie dotyczące odbioru treści telewizyjnych i wideo w tradycyjnej emisji i w internecie przeprowadzono w lutym br. metodą CAWI na próbie 2110 internautów w wieku od 18 do 75 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"