SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agnieszka Chylińska reklamuje 5 tys. GB w Play na Kartę

Ruszyła kampania reklamowa Play na Kartę z piosenkarką Agnieszką Chylińską w roli głównej. Wspiera ofertę z dodatkowymi 5 tys. GB pakietu internetowego w ciągu roku.

Agnieszka Chylińska w spocie Play na Kartę Agnieszka Chylińska w spocie Play na Kartę

Kampania podkreśla, że 5 tys. GB pakietu internetowego w ciągu roku otrzymują użytkownicy z aktywnym pakietem cyklicznym za 45 zł miesięcznie. Na początek dostają 600 GB, a w kolejnych 11 miesiącach po 400 GB.

Reklamy informują też, że Play na Kartę wybiera najwięcej klientów aktywujących taryfy prepaidowe (według danych z ub.r.).

CZYTAJ TEŻ: Play likwiduje kolejną pozostałość po UPC

W spocie z kampanii Agnieszka Chylińska śpiewa swój zeszłoroczny przebój „Kiedyś do Ciebie wrócę”, a na smartfonach są pokazywane jej zdjęcia z różnych lat. Piosenkarka wystąpiła już w wielu kampaniach Play.

 

Działania reklamowe Play są realizowane m.in. w telewizji i internecie. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).

Na koniec września ub.r. grupa Play miała 13,03 mln użytkowników usług mobilnych i 2,02 mln tych korzystających z usług stacjonarnych. W ciągu roku liczba abonentów usług mobilnych zwiększyła się z 9,16 do 9,26 mln, a użytkowników ofert prepaidowych - z 3,75 do 3,77 mln.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Chylińska reklamuje 5 tys. GB w Play na Kartę

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O.N.
Kiedy powie sobie dość?
13 0
odpowiedź
User
Kiedys do Ciebie wrócę...
Ta piosenka z reklamy "kiedyś do ciebie wrócę..." bardzo fajna, taka pożegnalna, dla przenoszących numery do innej sieci :)
Fajnie to wymyślili w Play
13 2
odpowiedź
User
Klient
Ależ ta reklama jest zła nie wiem kto w marketingu wpadł na tak żenujący pomysł jeszcze działający na szkodę firmy mówiący o odejściach - najlepiej z sieci :)
9 0
odpowiedź