Play: Obsługa Klienta przez 24 godziny
Play na prośbę klientów wydłuża czas pracy telefonicznej Obsługi Klienta.
Od 16 maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci PLAY, będą mogli uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7.00 – 24.00 Obsługa Klienta odpowie na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24.00 – 7.00 będzie możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.
Dotychczas Obsługa Klienta pracowała w zwykłe dni tygodnia w godzinach 8.00-22.00 oraz w soboty, niedziele i święta pomiędzy 9.00-20.00.
W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – podkreśla Jacek Hensler Dyrektor Marketingu P4 Sp. z o.o. – „Pełna obsługa dostępna będzie do późnych godzin wieczornych. W nocy gwarantujemy możliwość kontaktu z nami również w sytuacjach ekstremalnych.”
Klienci mogą uzyskać pomoc na stronie internetowej playmobile.pl lub pod numerem Obsługi Klienta PLAY 0 790 500 500.
Podobne informacje:
- Reklama Play narusza godność dziecka
- Play: nasze reklamy to błąd, nie mamy nic na obronę
- Play zgromadził 100 tysięcy klientów
- Wywiad - Jacek Hensler
- Wielka strata właściciela marki Play
- Kolejny skandal na rynku reklamy
- Play z problemami
- Nowatorska reklama Play poprzez Second Life
- Techniczne problemy Play
- Era kontra Play
- Play rozpoczął od falstartu
- Play pracuje nad największym minusem oferty
Dołącz do dyskusji: Play: Obsługa Klienta przez 24 godziny