Play przedłuża współpracę z MediaCom Warszawa

Operator sieci komórkowej Play rozstrzygając przetarg na obsługę mediową zdecydował się kontynuować dotychczasową współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa należącym do GroupM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Play przedłuża współpracę z MediaCom Warszawa

Przetarg na planowanie i zakup mediów dla marki Play rozpoczął się w listopadzie ub.r. Firma na żadnym etapie postępowania nie informowała o liczbie i nazwach zaproszonych do niego agencji. Przetarg prowadzony był przy udziale audytora MediaStrategy.

Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo. W dwóch ostatnich MediaCom konkurował już tylko z jedną agencją. Jesienią zapowiadano, że wybór zwycięzcy nastąpi najpóźniej na początku stycznia br. Tymczasem jak informuje Play Communications, ze względu na dynamiczne zmiany rynkowe z grudnia zeszłego roku konieczne było przeprowadzenie dodatkowego etapu sprawdzającego warunki kosztowe uwzględniające owe zmiany.

Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu, operator postanowił przedłużyć współpracę z MediaComem. Jak uzasadnia, zwycięzca wykazał się najlepszą polityką kosztową oraz zakresem badań wspierającym strategię rozwoju Play.

Tym samym MediaCom utrzymał obsługę marki Play, dla której w zakresie planowania i zakupu mediów pracuje już kilka lat. Agencja obroniła budżet tego klienta także pod koniec 2015 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały