Play przez porównywarkę reklamuje nową ofertę (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa nowej oferty Play. Akcję – zachęcającą do skorzystania z dostępnej w serwisie internetowym sieci porównywarki ofert różnych operatorów – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Play zachęca do porównania ofert różnych sieci komórkowych przy pomocy porównywarki działającej w serwisie play.pl. Aplikacja ta wyświetla się zresztą na stronie głównej witryny.

Poszczególne reklamy pokazują kobietę, która po skorzystaniu z porównywarki przeszła do Play, wybierając telefon Nokia C6-00 za 1 zł. Taki przekaz jest skierowany przede wszystkim do klientów innych sieci, którym w najbliższym czasie kończą się umowy.

Kampania wystartowała jednocześnie z wprowadzeniem w Play nowej oferty, w której ze szczególnie atrakcyjnych warunków mogą skorzystać nowi klienci przechodzący z innych sieci.

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i na outdoorze. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP