Darmowe pakiety internetowe są przyznawane klientom wykupującym smartfony Samsung w ramach taryf abonamentowych Formuła S, M, L i 4.0. Miesięczny limit w poszczególnych taryfach wynosi od 1 do 2,5 GB i obowiązuje przez rok. Potem taki pakiet kosztuje 20 zł miesięcznie.
Promocja jest zaplanowana do 25 sierpnia.

Ofertę wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest Basia, konsultantka w punkcie sprzedaży Play znana z poprzednich reklam sieci z celebrytami. Tym razem wciela się w role inspirowane kulturą i obyczajowością wschodniej Azji, co wskazuje na pochodzenie promowanego w reklamach Samsunga.
Akcja reklamowa od 12 sierpnia jest prowadzona w telewizji, internecie i BTL-u. Kreację ATL przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty telewizyjne wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajęło się studio postprodukcyjne Yakumama. Działania w internecie realizuje agncja K2, materiały BTL przygotowała agencja White Rabbit, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.











