Liderem segmentu pozostał poświęcony grom “CD Action” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż tytuł ten miał w maju 2011 roku sprzedaż ogółem na poziomie 75 557 egz., czyli niższą o 11 proc. niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik komputerowy “PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem sprzedażowym wynoszącym 69 027 egz., po spadku o 9,9 proc.
Trzecią pozycję zajął jedyny w rankingu dwutygodnik - “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w piątym miesiącu br. spadła aż o 17,7 proc. do 39 239 egz.
Jedynym tytułem, który zanotował wzrost sprzedaży w maju br., był zajmujący czwarte miejsce “PC World” (IDG Poland), chociaż jego wynik wzrósł tylko o 5,5 proc. do 34 810 egz.

Największym spadkiem dotknięty został natomiast ostatni w rankingu magazyn “Play!” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem zmalała o 26,6 proc. i wyniosła tylko 9 260 egz.
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. trzy magazyny zanotowały wzrosty sprzedaży, a pozostałe trzy - spadki. Najwięcej stracił “Play!” (29,9 proc.), a najwięcej zyskał “PC Format” (15,2 proc.).
* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.











