SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Playboy” wydaje “Męskie wywiady”

“Męskie wywiady” to pierwsze z czterech wydań specjalnych “Playboya” (Marquard Media Polska), które ukażą się w tym roku w związku z 20-leciem magazynu w Polsce. Numer zawiera 40 najlepszych wywiadów w historii polskiej edycji miesięcznika.

W wydaniu pod marką “Playboy Ekstra” czytelnicy znajdą m.in. rozmowy z Maciejem i Wojciechem Szczęsnymi, Kazikiem Staszewskim, Kamilem Durczokiem, Marcinem Prokopem, Tomaszem Kotem, Januszem Gajosem, Januszem Palikotem i Andrzejem Grabowskim.

Numer liczyć będzie 200 stron, ukaże się w nakładzie 30 tys. egz. i w cenie 24,90. zł. Kupić można będzie go od 5 kwietnia br. przez dwa miesiące w wybranych sieciach sprzedaży prasy.

Wydanie “Męskie wywiady” wesprze kampania promocyjna w prasie (“Forbes”, “Newsweek”, “Auto Świat”, “Przegląd Sportowy”, “Komputer Świat”, “Voyage”, “CKM”), radiu (RMF Maxx, Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, PIN) i w internecie (ckm.pl, marquard.pl, milionkobiet.pl). Działania przygotował dział marketingu Marquard Media Polska.

Dołącz do dyskusji: “Playboy” wydaje “Męskie wywiady”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alicja
Jaki dział? Marketingu? To tam jeszcze ktoś pracuje??
odpowiedź
User
Tuskmenistanczyk
Zawsze wiedzialem, ze to magazyn dla ciot!
odpowiedź
User
Andrzej
Chętnie poczytam intelektualne "męskie artykuły", zamiast stron zalanych reklamą!
Wesołego Alleluja i smacznego Jajeczka, oraz Babek z Klasą - oczywiście jak Pan Bóg je stworzył w Raju!
odpowiedź