SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pakiet podstawowy Player.pl oferowany z subskrypcją cyfrową „Gazety Wyborczej”

„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła wspólną promocję razem z platformą Player.pl należącą do Grupy TVN Discovery Polska. Kupując cyfrową subskrypcję „GW” użytkownik dostaje też dostęp do podstawowego pakietu na Player.pl.

Oferta dostępna jest od początku lipca do końca września br. Cena pakietu wynosi 19,90 zł za miesiąc, a abonament obejmuje miesięczny dostęp do serwisu Wyborcza.pl plus - po aktywacji kodu - także miesięczny dostęp do pakietu „Start” w Player.pl.

- Pakiet „Wyborcza.pl + Player.pl” może być perłą w koronie naszej cyfrowej oferty. Już wcześniej, kupując prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej”, czytelnicy mieli dostęp do wybitnego polskiego dziennikarstwa, a także tekstów z „Wall Street Journal”  i „New York Times'a” oraz europejskich gazet tworzących LENA (Leading European Newspaper Association): „Die Welt”, „El Pais”, „Le Soir”, „La Repubblica”, „Le Figaro”, „Le Soir” i „Tribune de Genève”. Teraz dodatkowo otrzymają treści telewizyjne spod znaku TVN. To oferta nie do pobicia - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej".- Pakiety łączone to rozwiązanie szyte na miarę potrzeb użytkowników. To innowacyjne i wyjątkowe połączenie na polskim rynku. Liczymy na to, że znajdzie wielu wiernych fanów - dodaje Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.  

Abonenci w ramach nowej promocji będą mieli nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów „Gazety Wyborczej" (m.in. Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz 24 serwisów lokalnych) poprzez przeglądarki internetowe oraz w aplikacji mobilnej, oraz do pakietu „Start” w Player.pl. Od początku lipca w ramach pakietu „Start” można oglądać też streaming trzech kanałów: TVN, TTV i TVN7.

Agora nie ujawnia szczegółów umowy, nie wiadomo więc jak rozkładają się koszty i zyski wynikające z połączenia sił przez wydawców. - Jest też zdecydowanie za wcześnie, aby powiedzieć, czy będziemy kontynuowali współpracę po zakończeniu okresu promocyjnego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory.

Nową ofertę Wyborcza.pl promuje kampania z hasłem „Historie, które pragniesz poznać" prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.

Z danych Gemius/PBI wynika, że w maju br. Player.pl odwiedziło 3,23 mln realnych użytkowników, a więc 11,44 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni w serwisie 36,40 mln odsłon, a każdy spędził tam średnio 3 godziny, 54 minuty i 48 sekund

W tym samym miesiącu portal Wyborcza.pl zanotował 8,08 mln użytkowników, 74,18 mln odsłon oraz 9 minut i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Liczba subskrypcji cyfrowej wersji „Gazety Wyborczej” na koniec maja wynosiła 192 tys., o 22 tys. więcej niż na koniec ub.r.

Dołącz do dyskusji: Pakiet podstawowy Player.pl oferowany z subskrypcją cyfrową „Gazety Wyborczej”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
i zaraz wyborcza będzie grzmiała, że ma 500 tysięcy "subskrybentów" hahahaha
odpowiedź
User
Anna
Och. To koniecznie teraz trzeba dać zarządowi Wyborczej wielomilionową premię!!!
odpowiedź
User
xxx
Niech dodają do każdego aktu urodzenia, albo jako kod pod zakrętką.
odpowiedź