Plażowa wanna na deskorolce i przejażdżka na buldogu reklamują Tymbark (wideo)

Bohaterami nowych spotów promujących napoje Tymbark (produkowane przez Maspex Wadowice) są młodzi ludzie wyobrażający sobie abstrakcyjne połączenia ulubionych rzeczy. Za telewizyjną kampanię brandu odpowiadają agencje Brainbox i Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oryginalne połączenia w marzeniach bohaterów mają odzwierciedlać smaki zawarte w dwóch wariantach napoju Tymbark: malina-mięta i jabłko-mięta. Ponadto pokazują radość, energię i niebanalny humor.

Kilka tygodni temu Maspex spotami w telewizji promował serię napojów Tymbark Owoce Świata (zobacz szczegóły).

Obecna kampania obejmuje telewizję (m.in. TVN i Polsat) oraz internet (YouTube i serwisy VoD).

Za kreację reklam odpowiada agencja Brainbox, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online