SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plotek z większą przewagą nad Pomponikiem. Jastrząbpost bez 30 proc. użytkowników

Wśród platform o tematyce show-biznesowej na pozycji lidera zasięgowego umocnił się Plotek, a Plejada wysunęła się minimalnie nad Pudelka, na którym internauci spędzają zdecydowanie najwięcej czasu.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Plotka (Gazeta.pl) jako stronę www i aplikację mobilną odwiedziło 8,25 mln internautów, spędzając średnio po 7 minut i 59 sekund i zapewniając 27,82 proc. zasięgu.

Ponad jedna piąta polskich internautów korzystała jeszcze z czterech witryn tematyce show-biznesowej. Pomponik (Grupa Polsat-Interia) przyciągnął 7,11 mln użytkowników (co dało 23,97 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 11 minut i 54 sekundy, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,61 mln odwiedzających (22,27 proc. zasięgu) średnio na 12 minut.

Zdecydowanie najbardziej wciągający pozostaje Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska), na którym każdy z 6,51 mln internautów (21,93 proc. zasięgu) spędził średnio 31 minut i 27 sekund. Sekcja show-biznesowa o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 6,08 mln użytkowników (20,48 proc. zasięgu), przeciętnie na 4 minuty i 41 sekund.

Niżej w zestawieniu są działy o show-biznesie dwóch innych portali. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja zanotowała 5,56 mln użytkowników, 18,76 proc. zasięgu oraz 6 minut i 22 sekundy średniego czasu korzystania, a na RadioZET.pl - 4,79 mln odwiedzających, 16,14 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 37 sekund przeciętnego czasu.

Po 3-4 minuty internauci spędzili na pozostałych witrynach. Jastrząbpost.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 3,71 mln użytkowników, 12,49 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 47 sekund średniego czasu korzystania, Światgwiazd.pl (Iberion) - 3,52 mln internautów, 11,86 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 24 sekundy przeciętnego czasu, a Party.pl (Burda Media Polska) - 3,4 mln użytkowników, 11,45 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 17 sekund średniego czasu.

Miesiąc do miesiąca Plotek stracił 127,3 tys. użytkowników (1,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 21 sekund (4,6 proc.). Mimo to serwis zwiększył przewagę nad Pomponikiem, na którym liczba odwiedzających zmalała o 653,5 tys. (8,4 proc.), a przeciętny czas korzystania zwiększył się o minutę i 10 sekund (10,9 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Plejada.pl zanotowała niewielkie zmiany: spadek o 20,1 tys. użytkowników (0,3 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 52 sekundy (7,8 proc.). Serwis wysunął się minimalnie nad Pudelka, na którym ubyło 127 tys. internautów (1,9 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 3 minuty i 15 sekund (11,5 proc.).

W obu statystykach poprawiły się wyniki sekcji show-biznesowej o2.pl i serwisu ŚwiatGwiazd.pl. Pierwsza witryna zyskała 418,1 tys. użytkowników (7,4 proc.) i 29 sekund średniego czasu korzystania (11,5 proc.), a druga - 228,1 tys. internautów (6,9 proc.) i 35 sekund średniego czasu (20,7 proc.).

Z kolei Jastrząbpost.pl stracił aż 1,72 mln użytkowników (czyli 31,8 proc.) przy nieznacznym wzroście przeciętnego czasu korzystania (o 4 sekundy, czyli 1,8 proc.). Sekcja o show-biznesie na portalu „Faktu” zanotowała wzrost o 347,3 tys. użytkowników (6,7 proc.) i spadek średniego czasu spędzonego przez każdego o 3 sekundy (0,8 proc.), a analogiczny dział portalu Radia ZET - spadek o 518,9 tys. internautów (9,8 proc.) i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania (15,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Plotek z większą przewagą nad Pomponikiem. Jastrząbpost bez 30 proc. użytkowników

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abcde
Może dacie czytelnikom trochę wyżej niż tytuł tabelki informacje, że to wyniki za marzec? Które były znane juz na początku kwietnia, a wy je dajecie 1 maja? Ale spokojnie, już jutro macie szanse dać wyniki za kwiecień? News wynikowy dzień po dniu? No chyba, że znowu będziecie miesiac czekać nie wiadomo na co
odpowiedź
User
Ale jak to?
Party.pl z gorszym wynikiem niż jakiś tam swiatgwiazd.pl? A viva.pl to jeszcze istnieje?
odpowiedź
User
wp wie
Może gdyby naczelna poodla zamiast romansem ze swoim szefem zajela sie portalem to wyniki byłyby lepsze…
odpowiedź