Spot pokazuje, jak Szymon Majewski jako stylista odradza Magdalenie Lamparskiej sukienki w kolorach kojarzących się z innymi sieciami telekomunikacyjnymi: pomarańczowym (Orange), różowym (T-Mobile) i fioletowym (Play). W końcu wybiera zieloną sukienkę.
Kampania podkreśla, że do oferty Ja+ na Kartę w Plusie mogą przenieść się także klienci, którzy niedawno zarejestrowali numery prepaidowe w innych sieciach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plus-bank-konto-plus-reklama-beata-kozidrak-szymon-majewski ##
Nowa oferta Ja+ na Kartę - oparta na trzech pakietach: za 20, 25 i 29 zł, obejmujących m.in. nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci krajowych i na numery stacjonarne - została wprowadzona pod koniec marca.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz kina. Jest prowadzona od 10 kwietnia.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Jeremi Prokopowicz, wyreżyserował Bartek Prokopowicz, a produkcją zajęli się Ryszard Kłosowski i TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.











