Plus na Facebooku szuka internautów do reklamy z Maćkiem Rockiem

Na Facebookowym fanpage’u Plusa ruszył konkurs, w którym można wygrać udział w nowej reklamie sieci, u boku Maćka Rocka. Za obsługę akcji odpowiada agencja faceAddicted.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W pierwszym etapie konkursu Plusa należy do 30 lipca odpowiedzieć na pytanie i przesłać swoje zdjęcie poprzez aplikację na facebookowym fanpage’u sieci. Spośród wszystkich zainteresowanych zostanie wybranych maksymalnie 70 osób, które dostaną zaproszenie na casting na aktora w nowej reklamie Plusa, w której wystąpi też Maciek Rock.

Rock po raz pierwszy pojawił się w kampanii tej sieci wiosną br., jako „tani celebryta” promując nowe taryfy w Plus na Kartę (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Z grupy zaproszonej na casting zostaną wybrane trzy osoby, których krótkie filmiki castingowe znajdą się na fanpage’u Plusa. Bohater filmiku, który zdobędzie najwięcej głosów internautów, nie tylko zagra z Rockiem w reklamie sieci, lecz również spędzi z nim „szalony dzień”, który będzie relacjonowany na Facebooku i Instagramie. Natomiast internauci oddający głosy mają szansę wygrać smartfona

Za aplikację na Facebooku i działania w social media odpowiada agencja faceAddicted. Przypomnijmy, że fanpage Plusa jako jeden z kilku polskich profili ma ponad milion użytkowników, obecnie dokładnie 1,26 mln (zobacz raport o polskich markach na Facebooku, YouTubie i Twitterze)

Za przygotowanie nowego spotu Plusa odpowiadają agencja Young&Rubicam oraz dom produkcyjny TFP, które też będą realizować casting z udziałem uczestników konkursu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"