Spot pokazuje, jak siatkarze w czasie masażu rozmawiają o tym, że ich kolega z reprezentacji Karol Kłos nie rozstaje się z routerem. Kłos stwierdza, że na razie jest w fazie testów, ale zapowiada się związek na całe życie.
Reklamy wspierają promocję, w ramach której w Plusie można testować internet LTE przez 7 dni za 9 zł. Ta oferta obowiązuje od połowy lutego, w pierwszej odsłonie jej kampanii też wystąpił Karol Kłos.
Nowe reklamy podkreślają, że w Warszawie szybkość świadczonego przez Plusa internetu mobilnego jest średnio trzy razy większa niż tego w Play.
Akcja reklamowa jest realizowana w telewizji, radiu, internecie oraz na outdoorze.
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot (nakręcony przez Tomasza Augustynka, a wyreżyserowany przez Bartka Prokopowicza) wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.












