SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę „bez konsekwencji” (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa taryfy Plush na Kartę oferowanej przez Polkomtel. Akcję, której głównym bohaterem jest brand hero marki - niesforny misiek Plushak, przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction OMD.

W nowym spocie Plushak próbuje sięgnąć po resztki miodu na dnie słoika, w efekcie czego wpada do środka. Lektor informuje, że włożyć bez konsekwencji można tylko w Plush na Kartę, mając na myśli starter tej taryfy obejmujący m.in. 2 GB internetu mobilnego i nielimitowany dostęp do Facebooka i Instagrama. W spocie powtarzane jest hasło główne tej oferty - „Bez konsekwencji”.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 marca w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze (citylighty).

Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, spot telewizyjny (wyreżyserowany przez Wojciecha Wawszczyka i Kamila Polaka) wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęła się firma Human Ark.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Plushak w słoiku reklamuje Plush na Kartę „bez konsekwencji” (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edek
Plush tak po prawdzie sam się reklamuje... swoją ofertą.
odpowiedź
User
Liberator
Włożyć bez konsekwencji możesz tylko w Plusha na kartę - dobre hasło reklamowe :) Plush takimi tekstami trafia w swoja grupę targetową tj. młodych.
odpowiedź
User
minion
Niezle, cos w sam raz dla mlodych - nielimitowany dostep do fb i instagrama to dla wielu bedzie w zasadzie wszystko, czego potrzebuja. 2gb w starterze tez ciekawie, interesujaca oferta z Plushakiem :)
odpowiedź