SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PMPG kupiła Media Works

Platforma Mediowa Point Group przejęła za 13,2 mln zł grupę MediaWorks. Jednocześnie spółka zrealizowała opcję tej firmy na zakupudziałów w BMS, spółce będącej brokerem reklamy internetowej oraznowych technologii.

Platforma Mediowa Point Group przejęła Media Works - firmęreklamy zewnętrznej, do której należą spółki Watch Out Door iFlaming Advertising Polska. Watch Out Door zarządza sieciąbillboardów w prestiżowych lokalizacjach oraz pozyskuje dużepowierzchnie reklamowe - siatki wielkoformatowe. Natomiast FlamingAdvertising Polska działa jako broker reklamy zewnętrznej w ramachMedia Works. Tegoroczne przychody spółka szacuje na 19,74 mln zł, azysk netto na 3,66 mln zł.

- Zakup grupy Media Works połączony z przejęciem BMS toinwestycja w przyszłość, dzięki której Platforma Mediowa PointGroup wchodzi na dwa dynamicznie rosnące rynki reklamowe: nternet ioutdoor, i planuje znacząco zwiększyć swój udział w  rosnącym rynkumediów i rozrywki w ogóle - argumentuje Michał M. Lisiecki, prezesPMPG.

Dołącz do dyskusji: PMPG kupiła Media Works

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl