PMPG: Nano zastępuje BTL Point Group

Należąca do Platformy Mediowej Point Group agencja BTL Point Group zmieniła nazwę na Nano. Pracę w firmie rozpoczął Paweł Świerżewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

– Cząstka „BTL” w poprzedniej nazwie naszej agencji już od dawna nie przystawała do obszaru naszego działania i komunikacyjnie, na poziomie percepcji potencjalnych klientów, mocno go ograniczała – tak rebranding firmy uzasadnia jej client service director Łukasz Janowski. Zmiana nazwy to zwieńczenie zmian organizacyjnych i jakościowych, które w ostatnich kilku miesiącach nastąpiły w agencji.

Nową strategię firmy przygotował Paweł Świerżewski, który niedawno objął w niej stanowisko business development directora. Poprzednio pracował w agencji IQ Marketing, a wcześniej był związany m.in. z VA Strategic Communications, EuroRSCG Marketing House i Sinea Production. – Nowa nazwa, Nano, to również zdecydowany krok w kierunku innowacyjności, której RTB już wkrótce ujrzy światło dzienne, umożliwiając naszym klientom wzniesienie relacji brand-konsument na zupełnie inny poziom zaawansowania czy raczej zaangażowania emocjonalnego – przekonuje Świerżewski.

grafika

Rebranding agencji wspiera kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Szczegół to nie drobiazg”. Jej teaserowy etap objął ostatnie wydanie tygodnika „Wprost” oraz e-mailing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie