„Pocałuj radość” - Margaret, Lewandowski i Korzeniowski w jubileuszowej kampanii Coca-Coli (wideo)

Pod hasłem „Pocałuj radość” ruszyła polska odsłona nowej kampanii marki Coca-Cola z okazji 100-lecia powstania charakterystycznej butelki tego napoju. W akcji występują m.in. Margaret, Robert Lewandowski i Robert Korzeniowski. Działania realizują agencje McCann Worldgroup, MediaCom Warszawa, Next, Endrofina Events, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Pocałuj radość” - Margaret, Lewandowski i Korzeniowski w jubileuszowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Margaret w reklamie Coca-Coli

W kampanii wykorzystano wizerunki gwiazd popkultury i sportu - od klasycznych takich jak Marylin Monroe i Elvis Presley, po współczesne, takie jak Rita Ora, Avicii, Robert Lewandowski i Margaret. Wizerunki celebrytów pojawiają się w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram - z hashtagiem #pocalujradosc) oraz na nośnikach outdoorowych (340 tablic 6x3, 609 citylightów oraz 13 siatek wielkoformatowych w wybranych miastach).

grafika

Ponadto w największych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot pokazujący, że Coca Cola towarzyszy fanom tej marki zarówno w codziennych wydarzeniach, jak i ważnych momentach.

Przypomnijmy, że globalnie kampania z okazji 100-lecia butelki Coca-Coli zaczęła się w marcu br. (zobacz szczegóły).

 

W Polsce za kreację reklam odpowiada agencja McCann Worldgroup, za zakup mediów i powierzchni - dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania w internecie realizuje agencja Next, za eventy odpowiada Endrofina Events, materiały wizualne przygotowała agencja Fortis, a działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style