SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pocztówki z wakacji reklamują kosmetyki TAB>U Travel

Firma Sens.Us Polska, dystrybutor włoskich kosmetyków do włosów, niestandardową akcją marketingową przygotowaną we własnym zakresie promuje kosmetyki TAB>U Travel.

Nową linię kosmetyków TAB>U Travel przeznaczonych do pielęgnacji włosów latem wspiera akcja polegająca na wysyłaniu tradycyjnych pocztówek z wakacyjnymi pozdrowieniami. Są one adresowane do klientów firmy, głównie salonów fryzjerskich oraz do branżowych mediów. - Nie bez powodu wykorzystaliśmy  jedną z najlepiej odbieranych drukowanych form marketingu spersonalizowanego, czyli pocztówkę. Poza okresem świąt została ona zupełnie zapomnianą formą przekazu komunikatu, a przecież koszta takiej kampanii są niewielkie. W dobie mediów społecznościowych pocztówka będzie stanowić element zaskoczenia, jak i wzbudzi w odbiorcy same pozytywne emocje - przekonuje Paulina Baer, specjalista ds. marketingu i PR w firmie Sens.Us Polska.

Akcja ruszyła 28 lipca br. i ma na celu nawiązać relacje z przyszłymi i obecnymi klientami, jak i branżowymi mediami. To pierwsza taka niestandardowa akcja marki Sens.Us przygotowana przez dział marketingu tej firmy.

Za koncepcję kreatywną, copywriting, PR kampanii odpowiada Paulina Baer, projekt graficzny pocztówki przygotował Miłosz Kowalski z działu marketingu firmy SensUs Polska.

Dołącz do dyskusji: Pocztówki z wakacji reklamują kosmetyki TAB>U Travel

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zero
Grafika spod budki z piwem. Jakość fatalna. Pomysł ograny od lat na świecie znany.
odpowiedź