SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Podobno jestem idiotą...' - Agito.pl porównuje ceny z Media Markt(wideo)

Sklep internetowy Agito.pl rozpoczął pod hasłem "Podobno jestemidiotą..." kampanię reklamową porównującą jego ofertę z MediaMarkt. W trzech wersjach spotów podawane są przykłady konkretnychtowarów, które można w tym serwisie kupić taniej niż w sieci tychsklepów.

"Podobno jestem idiotą..." - od tego stwierdzenia nawiązującegodo znanego hasła Media Markt "Nie dla idiotów" rozpoczynają sięudostępnione w internecie spoty reklamowe serwisu Agito.pl.Następnie troje bohaterów poszczególnych wersji reklamy podajeprzykłady konkretnych towarów: telewizora, laptopa i lodówki, którekupili w tym sklepie internetowym o wiele taniej niż w Media Markt.Spoty kończą się informacją, że według badań przeprowadzonych przezinstytuty Pentor (w październiku 2007 roku) i MB SMG/KRC (wkwietniu 2008 roku) ceny kilkuset najpopularniejszych produktów zbranży elektroniki użytkowej są w Agito.pl średnio o 19 proc.niższa niż we Media Markt.



Rozpoczynana właśnie kampania to pierwsza agresywna akcjareklamowa w branży dystrybutorów specjalizujących się welektronice. - W naszych spotach chcemy zwrócić uwagę klientów nafakt, że takie towary można w Polsce kupić w znacznie niższychcenach niż w sklepie reklamującym się jako tani - uzasadnia TomaszBator, wiceprezes zarządu Agito.

Kampania pod hasłem "Podobno jestem idiotą..." prowadzona będzieod 29 września przez sześć tygodni w portalu Onet.pl i ma uzyskać wtym czasie 30 mln odsłon. Kreację spotów przygotowała agencjareklamowa Heureka, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyValue Media.

Dołącz do dyskusji: 'Podobno jestem idiotą...' - Agito.pl porównuje ceny z Media Markt(wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
blaszak
Idioci są w każdym sklepie,zarówno w marketach jak i butikach.Różnica pomiędzy odwiedzającymi MM a tymi którzy omijają go wielkim łukiem jest zasadnicza - omijający nie mają kompleksu idiotów .A hasło reklamowe wyzwala odruch obronny... i stąd klientela.
odpowiedź