W spocie symbolicznie pokazywana jest wysoka prędkość internetu dostępna w ofercie Supernova - do 600 Mb/s, a w technologii LTE - do 112 Mb/s. Chcące doświadczyć takiej prędkości Serce odbywa kosmiczną podróż w mgnieniu oka.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-wprowadza-internet-swiatlowodowy-o-predkosci-od-100-do-600-mb-s ##
W poprzedniej kampanii Orange z Sercem i Rozumem promowany był „Pakiet Szkolny” z Neostradą i internetem mobilnym.
Akcja reklamująca internet Supernova obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu), radio (RMF, Radio ZET, stacje z pakietu Drapacz Chmur), internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl), kina Multikino oraz outdoor.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński, wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image, a udźwiękowieniem - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.












