SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Point Group i Astro szykują dwa kanały do naziemnej telewizji cyfrowej

Platforma Mediowa Point Group i spółka Astro będą współpracować przy uruchomieniu dwóch kanałów telewizyjnych. Zostaną one zgłoszone do trwającego właśnie konkursu na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

W piątek PMPG poinformowała, że jej spółka zależna Media Works podpisała ze spółką Astro list intencyjny w sprawie podjęciem wzajemnej współpracy przy uruchomieniu i rozpowszechnianiu przez Media Works dwóch kanałów telewizyjnych.

W ramach współpracy, firma Astro odda w dzierżawę na rzecz Media Works swoją infrastrukturę techniczną niezbędną do rozpowszechniania programów telewizyjnych, a także odda w najem powierzchnię studyjną. Udostępniać będzie swoje doświadczenie, wiedzę i know-how w produkcji programów telewizyjnych.
 
- Szczegółowe warunki współpracy zostaną ustalone na podstawie szczegółowych umów, których zawarcie nastąpi po pozytywnym dla Media Works rozstrzygnięciu postępowań w przedmiocie udzielenia koncesji na rozpowszechnianie programów telewizyjnych ogłoszonych przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w dniu 20 grudnia 2012 roku - podano w komunikacie.

Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowa PMPG, nie odpowiedziała kanały o jakim charakterze chcą uruchomić obie spółki. W ogłoszonym pod koniec grudnia ub.r. konkursie na cztery miejsca na MUX-1 Krajowa Rada chce wyłonić nadawców kanału społeczno-religijnego, filmowego, edukacyjno-poznawczego oraz dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat. Te cztery stacje mają zastąpić na MUX-1 kanały Telewizji Polskiej. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą do 25 lutego br., a Rada chce wyłonić jego zwycięzców w kwietniu br. (więcej na ten temat).

Platforma Mediowa Point Group jest m.in. wydawcą tygodnika „Wprost” i miesięcznika „Film”, a także serwisów internetowych, posiada również agencję reklamową Nano. Spółka od lat myśli od stworzeniu własnego kanału telewizyjnego, dotąd mówiła o stacji muzycznej pod marką Machina TV.

Należąca do Ryszarda Krajewskiego firma Astro produkuje obecnie pięć kanałów telewizyjnych: Next 3D, Next Man 3D, Next Young 3D, Next Lejdis 3D i Next Music. Spółka od wielu lat jest również producentem wykonawczym teleturnieju „Familiada” dla TVP2.

Dołącz do dyskusji: Point Group i Astro szykują dwa kanały do naziemnej telewizji cyfrowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Jeżeli chcą wygrać konkurs, to powinni wystartować z kanałem filmowym i edukacyjnym bo religijny i dziecięcy już (praktycznie) znamy. To TV Trwam i TVP ABC.
odpowiedź
User
bart
"Media Works podpisała ze spółką Astro list intencyjny w sprawie podjęciem wzajemnej współpracy przy uruchomieniu i rozpowszechnianiu przez Media Works dwóch kanałów telewizyjnych.
Szczegółowe warunki współpracy zostaną ustalone na podstawie szczegółowych umów, których zawarcie nastąpi po pozytywnym dla Media Works rozstrzygnięciu postępowań w przedmiocie udzielenia koncesji"

... a jaka "tematyka" będzie w tych 2 kanałach ?
TAJEMNICA ???
odpowiedź