W rozpoczynającym akcję 30-sekundowym spocie pokazano grupę osób trenujących grę w piłkę nożną - zarówno sponsorowanych przez Nike zawodników z reprezentacji Polski (m.in. Arkadiusza Milika, Bartosza Kapustkę, Ewę Pajor), jak i nieznanych szerzej chłopaków w różnym wieku. Reklama przekonuje, że wszystkich zainspirował Robert Lewandowski.
Kolejne odsłony kampanii, które mają pojawiać się w najbliższych dniach, będą prezentować cechy i wydarzenia w życiu Lewandowskiego, które zdecydowały o tym, że piłkarz ten stał się inspiracją dla wielu młodych ludzi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-jako-kapitan-reklamuje-szampon-head-shoulders-wideo ##
Akcja będzie realizowana w social media (na profilach Nike Football i Roberta Lewandowskiego), a także w innych serwisach internetowych, telewizji oraz na outdoorze.

Za kreację reklam odpowiada agencja B-Reel London.











