SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy coraz rzadziej kupują tygodniki telewizyjne

W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku uplasowała się na poziomie 932 671 egz., co oznacza spadek względem lutego 2013 roku o 4,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,01 proc. i ustabilizowała się na poziomie 388 266 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 164 392 egz., po spadku o 11,82 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 14,13 proc. i wyniosła 32 874 egz.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 222 406

934 534

932 671

1 287 251

983 395

980 895

To & Owo

572 489

388 266

388 266

597 443

404 477

404 477

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

246 160

164 392

164 392

278 461

186 432

186 432

Tele Max

242 379

159 505

159 505

279 984

183 745

183 745

Super TV

226 953

143 459

143 459

263 718

162 312

162 312

Program TV

214 420

132 326

107 492

241 080

151 241

121 634

Teleprogramy

67 660

32 874

32 874

69 750

38 285

38 285


W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,07 proc.) pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciły „Teleprogramy” - było to 2,66 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 222 406

934 534

932 671

1 177 354

915 626

913 776

To & Owo

572 489

388 266

388 266

556 221

390 885

390 885

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

246 160

164 392

164 392

239 946

166 886

166 886

Tele Max

242 379

159 505

159 505

232 468

159 416

159 416

Super TV

226 953

143 459

143 459

211 976

140 605

140 605

Program TV

214 420

132 326

107 492

208 829

134 895

109 345

Teleprogramy

67 660

32 874

32 874

68 013

33 771

33 771

 

Dołącz do dyskusji: Polacy coraz rzadziej kupują tygodniki telewizyjne

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
noto
partyjna telewizja w kanał
odpowiedź
User
plusk
Emeryci wymierają a to główna grupa oglądających telewizję.
odpowiedź
User
Pisma z programem tracą.
Pisma z programem tracą, bo już ludzie nie potrzebują ich skoro dekoder DVB-T/satelitarny/telewizji kablowej wyświetla program telewizyjny na kilka dni do przodu. Pokazuje co jest nadawane na danej stacji.
odpowiedź