SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Polacy, katolicy, hetero” - kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak” w Rock Radio

Wystartowała kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak”, którą w Rock Radiu prowadzą Kuba Wojewódzki i Mikołaj Lizut. Akcję - realizowaną pod hasłem „Polacy, katolicy, hetero” - przygotowała spółka SVG Studio.

W spocie gospodarze audycji przywołują hasła takie jak: otwartość, szacunek do mniejszości czy neutralność światopoglądowa. W akcji wykorzystano rysunki Przemysława Truścińskiego.

- Hasło naszej kampanii celowo wprowadza w błąd. Tak naprawdę, to ja jestem Polakiem, a Kuba hetero, zaś katolicy są nam jedynie bardzo bliscy - mówi Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Rock Radia.

Działania promocyjne obejmą internet (grupy Gazeta.pl oraz Onet.pl i Ipla.pl), kina (Helios i Cinema City), a billboardy i siatki wielkoformatowe w miastach nadawania Rock Radia. Akcja będzie realizowana w październiku.

Za produkcję filmiku odpowiada SVG Studio (należące do Grupy Radiowej Agory), a planowaniem mediów zajął się dział promocji Grupy Radiowej Agory.

Audycja „Książę i żebrak” nadawana jest w Rock Radiu od poniedziałku do czwartku o godz. 12.00.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Rock Radia w okresie od czerwca do sierpnia br. wyniósł 0,5 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Polacy, katolicy, hetero” - kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak” w Rock Radio

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szymon
Tylko nie Lizut... tyle w temacie.
odpowiedź
User
darenia
Kocham Wojewódzkiegoooooooo !!!
odpowiedź
User
toya
Ciekaw jestem tego eksperymentalnego polaczenia lewactwa roznej masci z muzyka rockowa. Nie wroze swietlanej przyszlosci; znacznie lepiej w grupe docelowa trafia Antyradio ze swoim "Rock - Honor - Ojczyzna"
odpowiedź