Polacy najbardziej kochają “Ranczo”, “M jak miłość” i “Ojca Mateusza”

“Ranczo”, ”M jak miłość” i “Ojciec Mateusz” to najchętniej oglądane seriale w 2011 roku, zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Prawie wszystkie najpopularniejsze seriale w ub.r. w telewizji to produkcje polskie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wśród wszystkich widzów największa widownię w 2011 roku miało nadawane w TVP 1 “Ranczo”, którego najchętniej oglądany odcinek obejrzało aż 8,51 mln widzów, co przełożyło się na 46,66 proc. udziału w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajął serial TVP 2 “M jak miłość” z widownią na poziomie 8,41 mln osób i udziałem wynoszącym 49,10 proc.  Na trzecim miejscu - ze sporą stratą do liderującej dwójki - znalazł się serial “Ojciec Mateusz” (TVP 1). Jego największa oglądalność wyniosła 5,95 mln osób.

Ogółem, w zestawieniu top 15 seriali siedem pozycji umieściła Jedynka, cztery - Dwójka, a po dwie Polsat i TVN.

W grupie 16-49 liderem tak samo był serial “M jak miłość” z widownią na poziomie 3,32 mln osób, druga pozycja przypadła “Ranczu” (3,07 mln), a trzeci był “Ojciec Mateusz” (2,19 mln).

W zestawieniu tym znalazły się dwa seriale zagraniczne. Na 12. miejscu uplasowała się amerykańska produkcja “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, a na 13.- “Kości”. Oba pokazywał Polsat. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej