„Połącz dwie natury” - męsko-damskie spoty promują Żubrówkę Bison Grass (wideo)

CEDC Polska rozpoczęło działania reklamowe promujące wódkę Żubrówka Bison Grass. Za ich realizację odpowiadają K2 i K2 Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Połącz dwie natury” - męsko-damskie spoty promują Żubrówkę Bison Grass (wideo)

Kampania promuje drinki robione z Żubrówki Bison Grass z cydrem. W jej ramach agencje K2 i K2 Media stworzyły mobilny content video, który ma zwrócić uwagę pokolenia millenialsów.

Pod hasłem „Połącz dwie natury” agencja przygotowała 11 filmów przedstawiających letnie wygłupy dwójki bohaterów: Pięknego i Bestii, oraz oryginalne przepisy na orzeźwiające drinki.

Treści wideo zostały przygotowane z myślą o urządzeniach mobilnych, dlatego historie czytają się bez włączania dźwięku, a samo wideo zostało nakręcone w formacie 1:1. Dodatkowo uruchomiony został generator zdjęć, pozwalający na łączenie dwóch różnych fotografii, a co za tym idzie: dwóch różnych natur w jedną. Kampanię można śledzić na fanpage’u Żubrówki.

Pod koniec czerwca przetarg na obsługę reklamową marki Żubrówka wygrała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"