„Policjantki i policjanci 2” hitem TV4. Stacja pokonała Dwójkę

Drugi sezon serialu „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 1,11 mln widzów, o 290 tys. osób więcej niż pierwszą serię. TV4 w czasie emisji produkcji nie tylko wygrała z głównymi konkurentami, ale pokonała też TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 9,9 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Policjantki i policjanci 2” hitem TV4. Stacja pokonała Dwójkę
Bohaterowie serialu „Policjantki i policjanci”

Średnia widownia drugiej edycji serialu paradokumentalnego „Policjantki i policjanci” wyniosła 1,11 mln osób. Przełożyło się to na 7,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja na antenie Czwórki pokazywana była od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00, w okresie od 2 marca do 11 maja br.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 4 marca br. Oglądało go 1,32 mln osób.

Top 3 odcinki

Dla porównania, średnia widownia pierwszego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 817 tys. osób. Przełożyło się to odpowiednio na 5,49 proc. i 6,15 proc. udziału. Oznacza to, że druga seria zyskała 290 tys. widzów (zobacz te dane).

Stacja TV4 w czasie emisji produkcji bezkonkurencyjnie wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Słabsze wyniki odnotowały: TV Puls („Pingwiny z Madagaskaru”; 2,59 proc.) i TVN7 („Dr. House”; 1,37 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Warto dodać, że produkcja miała słabsze wyniki oglądalności niż TVP2, której udział w paśmie emisji drugiej serii  „Policjantek i policjantów” wyniósł 6,8 proc. Dwójka w tym czasie nadawała teleturniej „Jeden z dziesięciu” i powtórki „Barw szczęścia”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malanowski-i-partnerzy-maja-1-7-mln-widzow-polsat-liderem-w-grupie-komercyjnej ##

Ciekawostką jest również fakt, że paradokumentalny serial TV4 miał bardzo dobre wyniki oglądalności wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej. Tam jego udział (w grupie 16-49) wyniósł aż 12,5 proc., co dało mu trzecią pozycję w całym rynku telewizyjnym, za Polsatem i TVN.

Wpływy reklamowe Czwórki wokół emisji serialu wyniosły 9,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Policjantki i policjanci” to serial paradokumentalny opowiadający o życiu i pracy czwórki policjantów z wydziału prewencji. Jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"