„Policjantki i policjanci” hitem nowego pasma TV4, 510 tys. widzów

„Policjantki i policjanci” to najchętniej oglądany serial paradokumentalny w nowym paśmie TV4. Wszystkie trzy emitowane w nim produkcje wygrywają walkę o widza z propozycjami konkurencyjnych stacji.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Policjantki i policjanci” hitem nowego pasma TV4, 510 tys. widzów
Bohaterowie serialu „Policjantki i policjanci”

Średnia widownia czterech pierwszych odcinków paradokumentalnego serialu „Policjantki i policjanci” wyniosła 510 tys. osób. Przełożyło się to na 3,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie TV4 pokazywany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00, począwszy od 29 września br.

Pokazywane pół godziny wcześniej „Sekrety sąsiadów” śledzi średnio 254 tys. widzów, co przekłada się odpowiednio na 2,15 proc. i 2,65 proc. udziału.

Najmniejszą oglądalność gromadzi serial paradokumentalny „Na patrolu”, który emitowany jest o godz. 18.00. Jego średnia widownia po czterech pierwszych odcinkach plasuje się na poziomie 179 tys. oglądających (odpowiednio 1,67 proc. i 1,76 proc. udziału).

Średnia oglądalność paradokumentów

Wszystkie produkcje w swoich pasmach wygrywają walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami wobec Czwórki, czyli także dostępnymi w naziemnej telewizji cyfrowej telewizjami TV Puls i TVN7. W czasie emisji serialu „Policjanci i policjantki” drugie miejsce zajmuje TV Puls, który emitując „Pingwiny z Madagaskaru” ma udział na poziomie 3,15 proc. Z kolei wynik nadającej wówczas „Dr. House’a” TVN7 to 1,09 proc. Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Podobna sytuacja jest w przypadku „Sekretów sąsiadów”, gdzie udział TV Puls wynosi 1,42 proc. („Gwiezdne wrota”), a TVN7 - 1,10 proc. („Niewinna intryga”).

Natomiast podczas emisji „Na patrolu” druga jest Siódemka (1,28 proc.; „Niewinna intryga”), a TV Puls zajmuje miejsce trzecie (1,27 proc.; „Gwiezdne wrota”). W grupie komercyjnej liderem jest zaś TV Puls, TV4 ma pozycję wicelidera, a trzecie miejsce zajmuje TVN7.

Oglądalność paradokumentalnych seriali TV4 na tle konkurencji

Serial „Na patrolu” ukazuje codzienną pracę policyjnych patroli, „Sekrety sąsiadów” - przedstawiają niezwykłe historie z życia zwykłych ludzi oraz „Policjantki i policjanci” - opowiadają o życiu i pracy czwórki policjantów z wydziału prewencji (więcej na ten temat).Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział TV4 we wrześniu br. wyniósł 2,59 proc. (zobacz te dane).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online