SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polkomtel zmienia reklamy Plusha: „Ty też możesz przygarnąć piesia” (wideo)

Pod wpływem krytycznych opinii internautów Polkomtel zmodyfikował spot z nowej kampanii reklamowej taryfy Plush dotyczący przygarniania psów. Firma podjęła też współpracę ze schroniskiem dla zwierząt w Korabiewicach. - Następną akcję zrobimy dużo milszą! - obiecuje bohater reklam Plusha.

Reklamy z prowadzonej od początku lipca kampanii Plusha pokazują, jak symbolizujący tę markę misiek przygarnia psa, który sprawia sporo kłopotów. Konkluzja jest taka, że bez negatywnych konsekwencji można przygarnąć jedynie rabaty na buty Vans w ramach nowej promocji dla użytkowników tej taryfy.

Zdaniem niektórych odbiorców taki przekaz zniechęca do przygarniania psów. Na fanpage’u Plusha i sieci Plus w ostatnich tygodniach pojawiło się sporo komentarzy krytykujących kampanię.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Według przedstawicieli Polkomtela te zastrzeżenia wynikają z nadinterpretowania reklam, które w żaden sposób nie zniechęcają do adopcji psów, tylko zwracają uwagę, że to ważna decyzja, pociągająca za sobą długotrwałe konsekwencje. - Prosimy o troszkę więcej wakacyjnego dystansu, można sobie bowiem równie dobrze wyobrazić zarzuty dotyczące wykorzystania w reklamie żubra, że to nieludzkie żeby kazać żubrowi stawać na torach kolejowych i narażać go na zderzenie z pociągiem - skomentowała dla portalu Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, kierownik działu komunikacji korporacyjnej w Polkomtelu (przeczytaj więcej na ten temat).

Jednak w piątek telekom udostępnił zmienioną wersję spotu. Pod koniec reklamy lektor nie mówi jak wcześniej: „Przygarnąć bez konsekwencji możesz tylko w Plushu. Teraz rabat 30 proc. na dowolne Vansy”, tylko: „Ty też możesz przygarnąć piesia. W Plushu przygarnij rabat na dowolne Vansy”.

Jednocześnie na fanpage’u marki pojawiły się wyjaśnienia ze strony jej brand hero. - Trochę mi smutnawo, kiedy widzę, że nie wszyscy mnie dobrze zrozumieli. Bo ja naprawdę kocham wszystko, co plushyste ;D - stwierdził. Poinformował też, że firma podjęła współpracę ze schroniskiem dla zwierząt w Korabiewicach. - A co do plakatów, to kminiłem nad nimi z różnymi mądrymi głowami, ale nie spodziewaliśmy się, że może wyjść z tego taka draka. Następną akcję zrobimy dużo milszą! Szerio, zobaczycie już niedługo - zapowiedział.

Dział prasowy Polkomtela nie odpowiedział na razie na nasze pytania, czy (a jeśli tak - to jaki sposób) zostaną zmienione reklamy graficzne z tej kampanii, obecnie pokazujące hasło „Lepiej przygarnij Vansy”.

 

Trochę mi smutnawo, kiedy widzę, że nie wszyscy mnie dobrze zrozumieli. Bo ja naprawdę kocham wszystko, co plushyste ;D...

Posted by Plush on 17 lipca 2015


Kreacją reklam do nowej kampanii Plusha zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Polkomtel zmienia reklamy Plusha: „Ty też możesz przygarnąć piesia” (wideo)

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pies
Ten pies z reklamy kojarzy mi się z najgorszymi horrorami, a jego pysk, gdy się śmieje, przypomina niektóre przedstawienia diabła. W tej reklamie jest coś bardzo złego, co od niej odpycha i siedzi znacznie głębiej niż poprzednie odcinki wzorowane na niemieckich komediach, gdzie jest śmiesznie, gdy ktoś pierdnie.
odpowiedź
User
pavv
Ludzie nie mają co robić tylko jakieś reklamy przeżywają!
odpowiedź
User
Korneli
idiotka ,żubra do psa porównuje . Mała różnica jest , prawda ? jakieś 300 kg .Poza tym torami mogła jechać drezyna.
Reklama z tym psem beznadziejna , jak ich z tym pluszem większość .
Jedyna korzyść ,że może psy ze schroniska z tej bezgustnej reklamy skorzystają .
odpowiedź