Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 21,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 13,73 proc. do 0,44 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni udział w listopadzie br. uplasował się na poziomie 0,14 proc. (bez zmian w porównaniu do listopada ub.r.).
Poza podium spadł kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał w ciągu roku o 27,78 proc. do poziomu 0,13 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-wyprzedzilo-tvn24-ttv-na-podium-top-25-kanalow-tematycznych ##

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 7. na 10.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,79 proc., wyniósł 1,22 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,80 proc. udziału, w dół o 9,09 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,26 proc.; - 18,75 proc.).
Największym wzrostem (o 333,33 proc. do 0,13 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (61,54 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,05 proc.











