SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

SuperHit Festiwal 2017 i „Mega Hit” najdroższe w majowym cenniku reklamowym Polsatu

Reklamy w Polsacie w maju br. są średnio o kilka procent droższe niż przed rokiem. Najwięcej kosztują przy zaplanowanym na ostatni weekend maja Polsat SuperHit Festiwalu i w paśmie filmowym „Mega Hit”.

Article

Polsat SuperHit Festiwal 2017 odbędzie się w ostatni weekend maja w Sopocie. Polsat będzie transmitował imprezę przez trzy dni: od piątku do niedzieli.

Najdroższe są reklamy podczas niedzielnej transmisji Kabareton 2017. Wtedy spot kosztuje 108,1 tys. zł, czyli 6 tys. zł więcej niż rok temu (cena netto, bez rabatu, spotu 30-sekundowego). Za reklamę podczas piątkowej transmisji Koncertu Platynowego i Diamentowych Singli trzeba zapłacić 57,9 tys. zł (w ub.r. 45,6 tys. zł), zaś podczas sobotniej relacji z jubileuszu Ewy Farnej oraz koncertu Radiowy Przebój Roku - 53,8 tys. zł (rok temu 47,8 tys. zł).

Maksymalna cena, jaką reklamodawcy zapłacą za spot w paśmie filmowym „Mega Hit”, sięga 68,3 tys. zł (rok wcześniej było to 60,4 tys. zł). Nieznacznie niższe kwoty trzeba wydać na reklamy w niedzielnym paśmie „Kabaret na żywo” - cena reklamy wynosi 62,4 tys. zł.

52,3 tys. zł kosztuje z kolei spot przy prowadzonym przez Katarzynę Dowbor programie „Nasz nowy dom” (przed rokiem cena wynosiła 50,2 tys. zł).

Wśród programów talent-show najdroższy dla marketerów jest „Idol” - reklama przy nim kosztuje do 51,3 tys. zł. 300 zł mniej trzeba zapłacić za spot przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” (w ub.r. było to 45,6 tys. zł).

Reklamodawcy zainteresowani obecnością reklamową przy serialach Polsatu najwięcej zapłacą za reklamę przy „Przyjaciółkach” - 52,4 tys. zł (w ub.r. 55,9 tys. zł) i tylko nieco mniej przy „Pierwszej miłości” - maksymalnie 47 tys. zł (przed rokiem 49,2 tys. zł).

Emisja spotu przy produkcji „Świat według Kiepskich” to wydatek rzędu nawet 41,7 tys. zł, zaś przy „Niania w wielkim mieście” - 36,4 tys. zł.

2 maja Polsat pokaże finał Pucharu Polski w piłce nożnej - reklamę przy tej transmisji wyceniono na 29,3 tys. zł (przed rokiem było to 25,2 tys. zł).

Maksymalne ceny reklam przy „Wydarzeniach”, sporcie i pogodzie wynoszą odpowiednio: 47,3 tys. zł, 51 tys. zł i 51,3 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv ogłosiło ceny reklam na maj. Kilka dni majowe cenniki upubliczniły biuro reklamy TVP i TVN Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: SuperHit Festiwal 2017 i „Mega Hit” najdroższe w majowym cenniku reklamowym Polsatu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waldek
Mega Hit to klasyka. Wiesz, że trzeba w poniedziałek o 20 włączyć Polsat i praktycznie nigdy się nie zawiedziesz, bo będzie ekstra film. No i reklamodawcy walą też jak ćma w ogień, to już na pewno nie dziwi.
1 2
odpowiedź
User
Semik
Artykuł o reklamach, ale dla mnie ważniejsza jest informacja że polsat wraca ze swoim festiwalem w Sopocie. To jest ważna wiadomość!
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Dokładnie, Festiwal w Sopocie to zawsze ważne wydarzenie. A w tym roku obsada genialna. Nie dziwie się, że reklamy drogie, bo w tym czasie Polsat będzie miał olbrzymią oglądalność.
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Dla mnie mimo wszystko najważniejszym punktem ramówki Polsatu jest Mega Hit. Co poniedziałek od kilkunastu lat zaglądam to Polsatu i nie pamiętam, żebym się rozczarował.
0 0
odpowiedź
User
Kriss
Megahit zawsze przyciągał widzów i stworzenie tego pasma przez Polsat i to w dodatku w poniedziałek było strzałem w dziesiątkę. Co ważne pomimo już wielu lat reklamodawcy chętnie się w tym pasmie reklamują.
0 0
odpowiedź
User
Daniel
Ech, mega hit to klasyka. Ja się na tym praktycznie wychowałem. Super, że Polsat przez tyle lat kontynuuje to pasmo, bo zawsze jest jeden pewny punkt tygodnia, kiedy wiem, że mogę włączyć telewizor i będzie świetne kino.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing