W skład Polsat Media AdScreen wejdą ekrany LED City, zlokalizowane przy arteriach drogowych, ekrany indoor, znajdujące się w największych galeriach handlowych, dworcach kolejowych, lotniskach, stacjach benzynowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz w 45 hipermarketach Carrefour na terenie całego kraju.
Ekrany LED City mają powierzchnię obrazu cyfrowego 46m2, ekrany indoor są zlokalizowane m.in. w sieciach Media Markt i Saturn, kasach PKP Intercity, salonach prasowych Inmedio, Hubiz oraz na lotniskach - Relay, Discover i Virgin. Sieć Carrefour TV to z kolei ekrany zlokalizowane w hipermarketach w dwóch głównych ciągach komunikacyjnych, alei głównej oraz strefie TV Wall, dostępne w 33 miastach w Polsce.
W ramach współpracy z Polsat Media, Screen Network będzie zarządzać całą siecią ekranów LED - ich planowaniem, edycją i raportowaniem kampanii reklamowych w oparciu o własną platformę technologiczną digital signage.

Reklamy będą zarządzane internetowo z możliwością dopasowania preferencji reklamodawców do konkretnych lokalizacji i czasu emisji.
Sieć ekranów LED będzie powiększona o kolejne lokalizacje. Za rozwój tej sieci będzie odpowiedzialna firma Screen Network.











