Polsat Media uruchomi własną platformę AdFlow do zarządzania reklamami

Z początkiem stycznia 2017 roku Polsat Media, biuro reklamy m.in. Telewizji Polsat uruchomi własną platformę do zarządzania materiałami reklamowymi. Tym samym zakończy współpracę z Adtoox.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Platforma Polsat Media AdFlow umożliwi reklamodawcom i agencjom mediowym przesyłanie i zarządzanie materiałami reklamowymi. Dzięki niej klienci Polsat Media będą mieć bezpośredni kontakt i wsparcie techniczne zespołu delegowanego do obsługi przepływu materiałów emisyjnych.

- Platforma Polsat Media AdFlow to kolejny obszar rozwoju usług naszego biura. To nowe narzędzie pozwoli na zintegrowanie i efektywne wykorzystanie zasobów. Jestem przekonana, że dzięki wprowadzonym zmianom będziemy mogli spełnić oczekiwania wszystkich naszych partnerów biznesowych - komentuje Katarzyna Niewiadomska, commercial operations director w Polsat Media.

W związku z tym z końcem 2016 roku wygaśnie umowa Polsat Media z dotychczasowym partnerem - firmą Adtoox.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują