SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Media wprowadza nowy cennik reklamowy Ipli

Biuro reklamy Polsat Media wprowadziło zmiany w cenniku reklamowym telewizyjnej aplikacji internetowej Ipla. Ceny ujednolicono, wprowadzono dopłaty i nowe formaty reklamowe.

Od teraz reklamodawcy muszą dopłacać do podstawowych cen za dodatkowe rozwiązania i wymagania w Ipli. Wyłączenie jednej platformy z emisji reklam (np. www, smart TV, mobile itp.) kosztuje dodatkowo 25 proc. podstawowej kwoty jaką zapłacą za zleconą na Ipli kampanię. Za emisję reklamy przy wybranych materiałach VoD trzeba dopłacić 50 proc., a za pierwszą pozycję w bloku reklamowym - dodatkowe 30 proc. Geotargetowanie na województwo to dopłata 30 proc. wartości kampanii, a na miasto - 40 proc. budżetu. Za emisję reklam w wybranym kanale tematycznym trzeba dopłacić 30 proc., zaś za emisję w wybranych godzinach - 10 proc. Przedłużenie długości spotu o każde kolejne 10 sek. kosztuje dodatkowo 30 proc. Nowością wśród formatów reklamowych dostępnych na Ipli jest m.in. branding player na stronie internetowej Ipla.tv, który dotychczas był dostępny jedynie w aplikacji na komputery.

Najtańsza reklama wideo w Ipli kosztuje 108 zł netto jednorazowo - jest to 15-sekundowy PreMid-roll bez cappingu. Najdroższym formatem jest natomiast Branded PreMidroll - 187 zł.

Spośród reklam graficznych najwięcej - po 20 tys. zł - kosztują tzw. StartPage Skin na jeden dzień i Coverflow na tydzień. Cena klasycznego billboardu 750x100 pikseli wynosi 60 zł.

Ipla oferuje dostęp do 36 linearnych stacji telewizyjnych, oraz bibliotekę filmów i programów telewizyjnych liczącą 50 tys. materiałów, w tym ponad 100 seriali i programy telewizyjne z ponad 30 stacji tv oraz około 200 godzin miesięcznie relacji sportowych.

W sierpniu br. serwis Ipla.tv zanotował 881,9 tys. użytkowników i 11,6 mln odsłon, a aplikacja Ipla - 401,7 tys. użytkowników i 1,93 mln uruchomionych aplikacji (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Dołącz do dyskusji: Polsat Media wprowadza nowy cennik reklamowy Ipli

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bernard
Ipla.tv ma coraz lepszą ofertę programową i filmową, i sportową, ale nie tylko. Widzów w związku z tym coraz więcej, coraz więcej odsłon, także działania biuro reklamy ma podstawy, by podnieść stawkę dla reklamodawców.
odpowiedź
User
Hilary
Ipla.tv wciąż ulepsza swoja ofertę: filmy, seriale, sport itd. Widzów coraz więcej, popularność rośnie, więc i dla reklamodawców Ipla.tv stała się bardziej atrakcyjna, co Ipla.tv może wykorzystać tylko na swoją korzyść.
odpowiedź
User
Greame
Mi się ten serwis po prostu podoba. Korzystam od kilku lat, od kąd pojawiły się tam treści wzięte z cp. Bardzo to iplę wzmocniło i jest to do tej pory atrakcyjne. Trudno gdzie indziej znaleźć na tyle bogate pakiety edukacyjno-naukowe, jakimi dysponuje ipla.
odpowiedź